تعمیرات مانیتور صنعتی شارپ

استفاده از مانیتورها در کنار دستگاه های مختلف یکی از واجبات بوده و سیستم هایی که امروزه طراحی شده اند برپایه نمایشگرها هستند.فناوری و دستگاه های مختلف به حدی شاخه شاخه سده است که برای هر بخشی نیاز به ابزارمخصوص خود است و این مورد  در باره ی مانیتورها هخم صدق میکند. اگر به بازارمانیتورها نگاهی بیندازید شما نام هایی مانند مانیتورهای پزشکی – مانیتورهای صنعتی – مانیتورهای gaming و… را خواهید شنید. کارایی این مانیتورها از نامشان مشخص می باشد.مثال مانیتورهای پزشکی در مسائل پزشکی و تصویر برداری استفاده می شود و نمایش تصاویر رادیولوژی و … – مانیتورهای گیمینگ مخصوص بازی های کامپیوتری می باشد و مانیتورهای صنعتی در صنایح – نظارت و کنترل استفاده می شود.

مبحث مانیتورهای صنعتی مبحثی پیچیده است زیرا خود بخش مانیتورهای صنعتی به بخش های مختلفی تقسیم می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.امروزه دستگاه های بزرگی که در صنایع تولیدی و شرکتها استفاده می شود دارای بخش مانیتورینگ هستند که هم میتوان با استفاده از بخش مانیتورینگ کار نظارت بر عملکرد دستگاه را زیر نظر داشت و هم این که در خیلی از مدل های امروزی شما قادر هستید تنظیماتی را بر دستگاه پیاده سازی کنید آن هم از صفحه مانیتور و با استفاده از خود مانیتور و کلید های آن.تعمیرات مانیتور صنعتی

مانیتورهای صنعتی در گذشته بسیار ساده تر بودند و فقط نظارتی بوده و کارایی به غیراز این را  نداشتند و داری یک محیط شبیه خط فرمان بودند که میتوانستید برخی دستورات خیلی ساده و در خیلی از مدل  ها فقط بر روند نظارنت داشته و نمیشد با استفاده از خود مانتور دستوراتی را به دستگاه داد. با پیشرفت هایی که در صنایع مختلف اتفاق افتاد دستگاه ها نیز پیچیده تر و سریعتر شدند و نیاز به ابزارهای کنترلی خوب و کامل بیشتر احساس شد. از آن جایی که مانیتورها خود گزینه ی خوبی برای تبدیل شدن  به یک دسگاه نظارتی – کنترلی خوب بودند برای همین شرکت های تولید کننده دستگاه های صنعتی شروع به تولید و اضافه کردن انی نوع از مانیتورها به دستگاه های خود کردند تا بتوان با استفاده از یک مانیتور در ابعاد کوچک بتوان علاوه بر نظارت بر کار کرد دستگاه دستورانی را نیز به دستگاه داده و برخی از فرایند های زمان اجرا و تولید را کنترل نمود.

مانیتورهای صنعتی خود به دو دسته معمولی (  آنالوگ ) و دیجیتال تقسیم میشود که نوع انالوگ دارای دکمه های شاسی مانند بوده که میتوانید با استفاده از ان ها کنترل و برخی فرامین را به دستگاه های در حال کار داد و یا در نوع نظارتی میتوان بر فرایند عملکرد دستگاه نظارت  داشت.

در حالی که نوع دیجیتالی علاوه بر این که میتوانید فرایند عملکردی دستگاه را ببینید میتوانید پارامترهایی را به دستگاه داده تا کاری خاص را که خواسته اید دستگاه انجام دهد و این که شاخه ای از مانیتورهای صنعتی دیجیتالی دارای صفحات لمسی بوده و حتی دارای سیستم عامل خود و محیط کاری می باشند و این نوع مانیتورها بسیار کامل بوده که و میتوانید یک کنترل همه جانبه بر دستگاه را داشته باشید.

عیب یابی و تعمیرات تخصصی مانیتورهای صنعتی شارپ در در این مرکز تعمیراتی صورت  می گیرد. میتوانید در صورت خرابی مانیتور به این مرکز مراجعه کنید. در ادامه لازم به ذکر است که مانیتورهای صنعتی در این مرکز پس از تعمیرات حداقل به مدت ۲۴ ساعت مورد تست قرار میگیرد و در صورت بروز مشکل ممشخص شود.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳

 

تعمیرات مانیتور صنعتی شارپ