تعمیرات مانیتور گیمینگ و حرفه ای شارپ

مانیتورها یا صفحه های نمایش از جمله سخت افزارهایی هستند که همانطور که از نام آن مشخص است برای نمایش اطلاعات و دیدن آن در خروجی استفاده می شود. مانیتورها انواع مختلفی دارند و برای کاربردهای گوناگون از آن ها استفاده می شود. ساده ترین نوع مانیتورها را می توان مثلا در صفحه ماشین حساب دید. نوع پیشرفته تر مانیتورها را که ما بیشتر با آنها آشنا هستیم را می توان همراه با مجموعه ای که کامپیتورهای شخصی یا PC نامیده می شوند ذکر کرد.  

این قبیل مانیتورها نیز خود به دسته های مختلفی به منظور کاربردهای خاصی تقسیم می شوند که بر اساس نیاز کاربر ساخته و تولید می شوند. مانیتورها از جمله دستگاه های پر طرفدار  یا به عبارتی پر کاربرد می باشند که شرکت های الکترونیکی و دیجیتالی اقدام به تولید آنها می کنند و به رقابت با هم می پردازند. از جمله این شرکت های بنام می توان به سامسونگ،ال جی، ایسوس و … اشاره نمود. در این بین برند شارپ نیز شناخته شده می باشد که اقدام به تولید مانیتورها با توجه به نیاز کاربر کرده است.

در اینجا ما به مانیتورهایی که به نام مانیتورهای گیمینگ یا حرفه ای شناخته شده اند می پردازیم که طرفداران و کاربران خاص خود را دارند. در دنیای بازی های کامپیوتری مهمترین چیز پس از کارت گرافیک که در اولیت است می توان گفت یک مانیتور حرفه ای است تا بتواند تصاویر را با کیفیت و رزولوشن عالی به نمایش درآورد. البته این ویژگی برای کسانی که مدت های طولانی از مانیتورها استفاده نیز مهم می باشد چرا که استفاده از مانیتورهای معمولی ممکن است به چشم این قبیل کاربرها آسیب برساند. رزولوشن این قبیل مانیتورها عمومأ ۴K می باشد و در ابعاد ۲۴ تا ۲۸ اینچ موجود می باشند. چون زمان استفاده از این مانیتورها طولانی می باشد مسلمأ دارای کیفیت بالاتری نسبت به بقیه می باشند و در این قبیل مانیتورها مثل پنل استفاده شده TN و یا رنج کیفیت تصویر بصورتی که مانیتور چشم را اذیت نمی کند استفاده می شود.

یک مانیتور هر چه قدر هم پیشرفته باشد و حرفه ای ساخته و تولید شده باشد گاهی ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که کارکردن با آنها را برای ما با مشکل مواجه کند. بهم ریختگی تصاویر و تداخل رنگ ها، خاموش شدن ناگهانی، مشکلات موجود در پاور و… از جمله مشکلات هستند.

برای رفع خرابی های احتمالی که منجر به عدم کارکرد درست مانیتور می شود می توانید با مرکز مجتمع فنی ملی پایتخت تماس حاصل فرمایید که مشکل سیستم شما توسط واحد تعمیرات مانیتور این مرکز زیر نظر متخصصین مجرب عیب یابی و بر طرف شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس »تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-نرسیده به جمالزاده-پلاک ۹۸-واحد۳

تعمیرات مانیتور گیمینگ و حرفه ای شارپ